Forum - nasz język migowy to PJM

Autor Wątek: Kursy czytania z ruchu ust i języka migowego  (Przeczytany 6994 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

angelica187

• Gość
Kursy czytania z ruchu ust i języka migowego
« dnia: 31 Lipiec 2007, 12:48:01 »
hej. znalazłam to forum kiedy szukałam informacji na temat kursów czytania z ruchu ust. Niestety nie udało mi się znaleść nic konkretnego. Dlatego pomyślałam że ktoś z was zna takie miejsca. Jak dla mnie to najlepiej w Warszawie albo gdzieś w okolicy Piaseczna lub Grójca. Ja może nie mam uszkodzonego słuchu ale cierpię na szumy uszne... są one dla mnie dość uciążliwe bo coraz gorzej rozumiem to co do mnie mówią. Wiem że nie mogę się porównywać z osobami które mają uszkodzony słuch, ale studiuję psychologię i tym trudniej mi jest bo jak mam słuchać o problemach innych nie rozumiejąc tego co mówią?? ;-(

Dlatego proszę o pomoc. Czy wiecie gdzie takie kursy się odbywają? Podajcie tez nr telefonu i adres jeśli to możliwe.

Z góry dziękuję=)

Offline grino

• Moderator
  • Deaf
  • Byl sobie deaf :)
Odp: Kursy czytania z ruchu ust i języka migowego
« Odpowiedź #1 dnia: 31 Lipiec 2007, 12:55:49 »
Oficjalnie nie ma takiego kursu przynajmniej o takim nie slyszalem :D a jesli chodzi o szumy to proponuje to http://www.ifps.org.pl oraz kontakt telefoniczny dla pacjentow

022 835 13 77, 022 864 08 86, 022 864 08 87
sekretariat tel/fax: 022 835 52 14, 022 835 66 70
e-mail: rejestracja.warszawa@ifps.org.pl

lub

022 356 03 01, 022 356 03 03
sekretariat tel.:022 356 03 66, fax: 022 356 03 67
e-mail: rejestracja.kajetany@ifps.org.pl

pozdr grino

Deaf.pl to serwis społecznościowy dzięki któremu poznasz nowe osoby, odnajdziesz znajomych i dowiesz się co inni myślą o Tobie.
"Język migowy jest, w rękach jego mistrzów, językiem pięknym i pełnym ekspresji; to język, dla którego, ani natura, ani sztuka nie znalazły substytutu umożliwiającego głuchym kontakt między sobą.