Strony: 1 ... 7 8 [9]   Do dołu

Autor Wątek: Ludziska! Tutaj możecie się przedstawić! x:D  (Przeczytany 31767 razy)

magdalena1987

• Nowy
  • *
Odp: Ludziska! Tutaj możecie się przedstawić! x:D
« Odpowiedź #160 : 16 Lipiec 2010, 19:37:49 »
Witam wszystkich  :D

Mam na imię Magdalena, mam 23 lata, jestem osobą słabosłyszącą, noszę aparaty słuchowe na oboje uszu, od zawsze miałam kontakt z osobami słyszącymi, począwszy od podstawówki aż do teraz, a obecnie studiuję historię, pozostał mi jeszcze rok aby zdobyć magistra  :)

Nie słyszę odkąd skończyłam dwa latka (a może mniej, miałam zapalenie uszu),ponoć to wina jakiegoś lekarstwa (o dziwnej nazwie).

Co mogę jeszcze dodać? Bardzo lubię czytać książki. Uwielbiam słuchać łagodnej muzyki (np. Vanessa Carlton). Lubię bliski kontakt z naturą  :o

Dodam, że życie w szkole z osobami słyszącymi nie jest proste... Wy dobrze o tym wiecie... :) A może ktoś ma inne zdanie?? Napiszcie! :)

To by było wszystko,
pozdrawiam
Magdalena ;)
Ps. to mój email magdalena.p26@wp.pl
« Ostatnia zmiana: 16 Lipiec 2010, 19:40:10 wysłana przez magdalena1987 »

Czako

• Nowy
  • *
« Odpowiedź #161 : 21 Lipiec 2010, 12:06:13 »
Cześć,

Na imię mam Maciek, mam 28 lat i nie mam  problemów ze słuchem. Za to moja praca ma związek z niedosłuchem - pracuję w firmie oferującej rozwiązania dla niedosłyszących - pętle indukcyjne, systemy na podczerwień itd.

Forum będę głównie czytał - po to, żeby lepiej zrozumieć na czym polega życie z niedosłuchem, przyswoić sobie pewne definicje itd. Czasami pewnie też coś napiszę, poinformuje o jakiejś ciekawej akcji, dopytam o to i owo.

Na pewno nie będę tu przesyłał ofert handlowych - nie zajmuję się sprzedażą. Mogę natomiast od czasu do czasu dać znać o jakiejś organizowanej przez mojego pracodawcę akcji, sami ocenicie czy te informacje będą dla was interesujące czy nie.

Pozdrawiam,

Czako
Usłyszeć Każdego
www.niedoslyszacy.pl

żwirek

• Deaf
  • najznamienitszy krasnal
« Odpowiedź #162 : 31 Lipiec 2010, 10:41:02 »